Zpět na volné pozice
Customer Support Consultant s AJ
Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost němčiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.
Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.
- poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
- analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
- návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
- koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
- každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon, email, nástroje vzdálené správy aplikací)
- zkušenosti s jednáním se zákazníky
- výborné komunikační dovednosti
- výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
- výborná znalost německého jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
- široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
- samostatnost, umění prioritizace
- chtít a umět se učit nové věci
Více o pozici i ZDE.
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nám zašlete životopis na email
jobs@gmc.net nebo navštivte plnou verzi našich webových stránek, kde je k dispozici odpovědní formulář u dané pozice.